تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 - 12:45
کد خبر : 78240

کونگ فوکاران گیلانی دو مقام کشوری کسب کردند

کونگ فوکاران گیلانی دو مقام کشوری کسب کردند

جارستان به نقل از ایرنا؛ کونگ فوکاران گیلانی با تلاش و درخشش خود در مسابقات اوسیما(دفاع شخصی کونگ فو) قهرمانی مجازی کشور دو مدال کسب کردند. رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان این رقابت ها، کونگ فوکاران گیلانی

جارستان به نقل از ایرنا؛ کونگ فوکاران گیلانی با تلاش و درخشش خود در مسابقات اوسیما(دفاع شخصی کونگ فو) قهرمانی مجازی کشور دو مدال کسب کردند.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان این رقابت ها، کونگ فوکاران گیلانی یک مقام نایب قهرمانی در رده سنی نونهالان و یک مقام نایب قهرمانی نیز در رده سنی نوجوانان برای گیلان به ارمغان آوردند.

مجید مهروانی افزود: در پایان این مسابقات و در بخش نانچکو تک و جفت رده سنی نونهالان بخش پسران ، عرشیا اسمعیلی کونگ فوکار شایسته استان گیلان پس از ورزشکاری از قزوین روی سکوی دوم ایستاد و مقام نایب قهرمانی این بخش را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: همچنین در رقابت های نانچکو تک و جفت رده سنی نوجوانان پسر قهرمانی مجازی کشور، ابوالفضل طیری دیگر کونگ فوکار شایسته استان گیلان پس از ورزشکاری از قزوین مقام نایب قهرمانی را تصاحب کرد تا مدال نقره این بخش را تصاحب کند.

وی بیان کرد: در رقابت های اوسیما (دفاع شخصی کوگن فو) مجازی قهرمانی کشور، زبده ترین ورزشکاران رده های سنی نونهالان و نوجوانان از سراسر کشور شرکت داشتند که در فرم های ابداعی ، تعادلی ، دوچوب و نانچکو تک و جفت با هم رقابت کردند.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان بیان کرد: ورزشکاران شرکت کننده در این دوره، فیلم های اجرای خود را به فدراسیون گونگ فو ارسال کردند که در نهایت این فیلم ها توسط داوران منتخب فدراسیون بررسی و نفرات برتر هر بخش اعلام شد.

مهروانی خاطرنشان کرد: کونگ فو از دیرباز جایگاه ویژه ای در گیلان داشته به خصوص در رشته توآ این استان از کونگ فو کاران شایسته ای برخوردار بوده و هم اینک نیز علاوه بر حضور مربیان و داوران ارزنده این استان در سطح کشور، کونگ فو کاران گیلانی در چند سال اخیر توانسته اند در مسابقات مختلف در هر دو بخش بانوان و آقایان بدرخشند و مقام ها و مدال های ارزنده ای را کسب کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.